× Ως ασύρματο δίκτυο χαρακτηρίζεται το τηλεπικοινωνιακό δίκτυο, συνήθως τηλεφωνικό ή δίκτυο υπολογιστών, το οποίο χρησιμοποιεί, ραδιοκύματα ως φορείς πληροφορίας. Τα δεδομένα μεταφέρονται μέσω ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων, με συχνότητα φέροντος η οποία εξαρτάται κάθε φορά από τον ρυθμό μετάδοσης δεδομένων που απαιτείται να υποστηρίζει το δίκτυο. Η ασύρματη επικοινωνία, σε αντίθεση με την ενσύρματη, δεν χρησιμοποιεί ως μέσο μετάδοσης κάποιον τύπο καλωδίου. Σε παλαιότερες εποχές τα τηλεφωνικά δίκτυα ήταν αναλογικά, αλλά σήμερα όλα τα ασύρματα δίκτυα βασίζονται σε ψηφιακή τεχνολογία και, επομένως, κατά μία έννοια, είναι ουσιαστικώς δίκτυα υπολογιστών.
Στα ασύρματα δίκτυα εντάσσονται τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας, οι δορυφορικές επικοινωνίες, τα ασύρματα δίκτυα ευρείας περιοχής (WWAN), τα ασύρματα μητροπολιτικά δίκτυα (WMAN), τα ασύρματα τοπικά δίκτυα (WLAN) και τα ασύρματα προσωπικά δίκτυα (WPAN). Τα τέσσερα τελευταία εξετάζονται σε αυτό το άρθρο. Η τηλεόραση και το ραδιόφωνο, αν και ως τηλεπικοινωνιακά μέσα είναι εκ φύσεως ασύρματα στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν συμπεριλαμβάνονται στα ασύρματα δίκτυα, καθώς η μετάδοση γίνεται προς πάσα κατεύθυνση χωρίς να υπάρχει κάποιο δομημένο «δίκτυο» τηλεπικοινωνιακών κόμβων (συσκευών) με τη συνήθη έννοια. Επιπλέον, τα μεταφερόμενα δεδομένα συνήθως είναι αναλογικά και, επομένως, δεν μπορούν να θεωρηθούν δίκτυα υπολογιστών.
Πατάτες… χρησιμοποιεί η Boeing για δοκιμές σήματος
Πατάτες… χρησιμοποιεί η Boeing για δοκιμές σήματος WiFi
Δημοσιεύθηκε από SecNews την Τετάρτη Δεκ 26, 2012 στην Κατηγορία Γενικά
Ερευνητές της εταιρείας κατασκευής αεροσκαφών Boeing τοποθέτησαν πατάτες εντός της καμπίνας αεροσκάφους, στα πλαίσια έρευνας για την ενίσχυση του ασύρματου δικτύου κατά την διάρκεια των πτήσεων.
Ως υποκατάστατο των επιβατών χρησιμοποιήθηκαν 9 τόνοι πατάτας στην προσπάθεια βελτίωσης της αποτελεσματικότητας του σήματος Wi-fi.Οι πατάτες ανταποκρίνονται στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα με παρόμοιο τρόπο με το ανθρώπινο σώμα. Με αυτόν τον τρόπο η περίοδος δοκιμών, επιταχύνεται από δύο βδομάδες σε δέκα ώρες.
Οι μηχανικοί θέλουν να εξασφαλίσουν ότι με την αύξηση του μήκους κύματος του σήματος δεν θα προκληθούν βλάβες στα συστήματα επικοινωνίας και πλοήγησης του αεροσκάφους. Η τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε κατά την διάρκεια των ερευνών ονομάζεται Synthetic Personnel Using Dielectric Substitution (SPUDS).