× Όλα Όσα Συμβαίνουν Σήμερα

Τεχνητή νοημοσύνη και δημιουργία ηλεκτρονικών

Περισσότερα
11 Χρόνια 11 Μήνες πριν #1271 από akis
Τεχνητή νοημοσύνη και δημιουργία ηλεκτρονικών παιχνιδιών

Δημοσιεύθηκε από secnewsn την Τετάρτη Δεκ 19, 2012 στην Κατηγορία Γενικά
Τον περασμένο Μάρτιο, ένας φοιτητής, ο Michael Cook παρουσίασε την Angelina, ένα μηχάνημα που είχε κατασκευάσει με τεχνητή νοημοσύνη. Η Angelina ήταν ξεχωριστή επειδή δημιουργούσε ηλεκτρονικά παιχνίδια από το μηδέν με ελάχιστη βοήθεια από ανθρώπινο «χέρι».
Χρησιμοποιώντας τον διαχωρισμό της έννοιας του παιχνιδιού σε τρία διαφορετικά “είδη”, ή υποεργασίες, σχεδιαγράμματα και ένα σύνολο κανόνων, ο Cook και οι συμφοιτητές του στο Imperial College στο Λονδίνο, βοήθησαν το σύστημά τους να παράγει αυτόματα μερικά απλά ηλεκτρονικά παιχνίδια. Την Παρασκευή ωστόσο, ο Cook κυκλοφόρησε ένα παιχνίδι που ονομάζεται «A Puzzling Present» που αναδεικνύει το μεγάλο μέρος της σκληρής εργασίας που ο Cook ανέθεσε στην Angelina.
Αντί για ένα απλό platform game με χάρτες και εμπόδια, το τελευταίο παιχνίδι περιλαμβάνει νέα τεχνική για τον παίκτη σε κάθε επίπεδο. Για παράδειγμα, στο «World 1» του «A Puzzling Present», η χρήση του x δίνει στον ήρωα τη δύναμη της αντι-βαρύτητας που τον στέλνει στην κορυφή της οθόνης και επιλέγοντας πάλι το x τον στέλνει πάλι πίσω. Στο World 2 , η χρήση του x δίνει στον ήρωα τη λειτουργία της ελαστικότητας, η οποία τον αναγκάζει να «σπάει» αντικείμενα ποτέ πιο γρήγορα, πότε πιο πάνω και πιο κάτω στον ηλεκτρονικό περιβάλλοντα χώρο. Οι τεχνικές αυτές, σύμφωνα με τον Cook, δημιουργήθηκαν από την ANGELINA για το συγκεκριμένο παιχνίδι, ως μέρος ενός νέου συστήματος που αναπτύχθηκε και ονομάζεται Mechanic Miner.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.134 δευτερόλεπτα

Τζάκια Μαντάς Νέα στο Twitter

Twitter response: "Could not authenticate you."