14ο συνέδριο Infocom World 2012: Το μεγαλύτερο συνέδριο ΙCT στην ΝΑ Ευρώπη
Πηγή: SecNews.gr
Το 14ο Διεθνές Συνέδριο Τηλεπικοινωνιών InfoCom World (info-com.gr) θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Divani Caravel την Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012 και τελεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων, της ΕΕΤΤ, της ΕΕΚΤ, του ΣΕΚΕΕ, του IEEE, του e-TEE,
της ΕΜηΠEΕ, και του GSA.
Το InfoCom World, διοργανώνεται από τη Smart Press, μία από τις σημαντικότερες εκδοτικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα στο χώρο των εξειδικευμένων μέσων ενημέρωσης, με έμφαση στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών.Αποτελεί τη σημαντικότερη διοργάνωση στη ΝΑ Ευρώπη στο χώρο των ψηφιακών τεχνολογιών, αποτυπώνοντας τις ραγδαίες εξελίξεις που φέρνει η ευρυζωνικότητα και η συνεχιζόμενη σύγκλιση των τεχνολογιών Τηλεπικοινωνιών, Πληροφορικής και Μedia. Η φετινή διοργάνωση θα έχει ως κεντρικό θέμα «It’s a Connected World: Connecting business & opportunities», θεωρώντας ότι η διασύνδεση οποιασδήποτε συσκευής, οπουδήποτε και οποτεδήποτε (anytime, anywhere, any device), δεν αποτελεί σήμερα μόνο τεχνολογικό, αλλά και κοινωνικό ζητούμενο.
Πέρα από τη φωνή, η οποία τείνει να γίνει απλώς μια ακόμα «εφαρμογή», τα δεδομένα -από το απλό mail ως το απαιτητικό live video streaming- θα δοκιμάσουν τις νέες ενσύρματες ή ασύρματες «λεωφόρους» επικοινωνίας, ενώ παράλληλα εντάσσουν το cloud στο portfolio των υπηρεσιών τους.
Οι ενότητες που θα αποτελέσουν τον κορμό της διοργάνωσης θα είναι:
1η Ενότητα
Υποδομές: BYOD – Bring Your Own Data
To μέλλον είναι ψηφιακά διασυνδεμένο με το παρόν, μέσα από πολλά και διαφορετικά δίκτυα, τα οποία ωστόσο, μιλούν την ίδια γλώσσα. Μόνο λύσεις με υψηλή σχέση κόστους – απόδοσης μπορούν να σπάσουν το φράγμα της επιφύλαξης και να περάσουν από το χαρτί στην πράξη. Ποιες είναι αυτές; Τι ανάγκες καλούνται να καλύψουν; Τι ευκαιρίες προσφέρονται και ποια είναι τα όρια του εφικτού είναι τα θέματα που θα διερευνηθούν στη συγκεκριμένη ενότητα.
2ηΕνότητα
All in the Cloud: Everything as a Service!
Smart Grids, M2M, NFC, e-Health, Διαχείριση στόλου, Smart home, EaaS: Οτιδήποτε μετατρέπεται σε πληροφορία μπορεί να γίνει υπηρεσία και οτιδήποτε γίνεται υπηρεσία, μπορεί να τιμολογηθεί. Η καινοτομία, η χρηστικότητα, το ανταποδοτικό όφελος που προσφέρει, η καμπύλη απόσβεσης της επένδυσης και οι προοπτικές της, είναι μερικά από τα μετρήσιμα αποτελέσματα που αναζητά κάθε επένδυση.
3ηΕνότητα
Επιχειρηματικό περιβάλλον: Καινοτομία και εξωστρέφεια
Το περιβάλλον της χώρας δεν είναι ιδιαίτερα «φιλικό» για τις ήδη υπάρχουσες επιχειρήσεις και παραμένει «απρόθυμο» να αγκαλιάσει νέες προσπάθειες.
Οι προσκεκλημένοι αυτής της ενότητας θα αναλύσουν, ο καθένας από τη δική του οπτική γωνία τις δυνατότητες για ελαχιστοποίηση του εσωτερικού “country risk”, την ενθάρρυνση
της εξωστρέφειας και της νεανικής επιχειρηματικότητας.
CEO’s Summit
Οικονομία και Τηλεπικοινωνίες: Λειτουργώντας στα όρια!
Οι επικεφαλής των τηλεπικοινωνιακών εταιριών της χώρας καλούνται να επανατοποθετηθούν σε θεμελιώδη ζητήματα, τα οποία άπτονται της λειτουργίας των οργανισμών που διοικούν, όπως η συνεχιζόμενη μείωση της ρευστότητας, τα εργασιακά, η μείωση των τελών τερματισμού και περιαγωγής, η υλοποίηση δικτύων υψηλών ταχυτήτων, ενώ οι κάθε λογής συνέργειες και συνεργασίες, έχουν ανέβει πλέον πολύ ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων τους.
Παράλληλες ενότητες
Hi-Tech & Social Company:
The Unlimited Power of «click»
Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη βελτίωση των χαρακτηριστικών απόδοσης μιας επιχείρησης, τόσο εσωτερικά, όσο και στο περιβάλλον της αγοράς.
Έχουν τη δυνατότητα οι μικρές επιχειρήσεις στο χώρο του e-business να ανταγωνιστούν τους γίγαντες του είδους;
Μπορούν όλες οι επιχειρήσεις να γίνουν «e» ή «m»;
Πόσο μεγάλη είναι η απόσταση από το «like» στο «want»;
Η επιχείρηση υπάρχει. O κόσμος το ξέρει;
Ψηφιακή Τηλεόραση
TV Everywhere: Το θεώρημα των πολλαπλών οθονών!
Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τηλεόραση έχει χάσει την «παραδοσιακή» της θέση στο σαλόνι του σπιτιού, καθώς όλο και περισσότερο συγκλίνει με το Internet και την ψηφιακή τεχνολογία, κάτι που οδηγεί στα επόμενα βήματα όπως η παροχή και διανομή περιεχομένου και διαδραστικές υπηρεσίες.
Θα δοθούν οι δυνατότητες στα ελεύθερα κανάλια να δημιουργήσουν συνδρομητικές υπηρεσίες;
Θα δημιουργηθούν συνέργιες;
Θα επιβιώσουν και τα δύο συνδρομητικά μοντέλα;
Πως θα είναι η τηλεόραση του μέλλοντος;
Ποιοι είναι τελικά οι ανταγωνιστές;
Ποιος είναι ο ρόλος του περιεχομένου;