Ο Masachika Kawata μιλά για το Operation Raccoon

Περισσότερα
12 Χρόνια 7 Μήνες πριν - 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν #143 από akis
Ο Masachika Kawata μιλά για το Operation Raccoon City





Η αλήθεια είναι πως το Resident Evil: Operation Raccoon City μας μπέρδεψε. Θα το διαπιστώσατε όσοι κάνατε τον κόπο να ρίξετε μια ματιά στο hands-on του που είχαμε δημοσιεύσει προ εβδομάδων. Μπορεί να φέρει τις λέξεις «Resident Evil» στον τίτλο του, ωστόσο ελάχιστη σχέση έχει με τα παιχνίδια της γνωστής survival horror σειράς και δη με το Resident Evil 3: Nemesis, παράλληλα με τα γεγονότα του οποίου εξελίσσεται η πλοκή του.

Έτσι όταν μας δόθηκε η ευκαιρία να στείλουμε στον δημιουργό του Operation Raccoon City (και ολόκληρης της σειράς Resident Evil), Masachika Kawata τις ερωτήσεις μας, δεν χάσαμε χρόνο. Συγκεντρώσαμε τις πιο «δύσκολες» από όσες είχαν πρόχειρες τα εκλεκτά μέλη της συντακτικής ομάδας του byteme, τις πακετάραμε και τις στείλαμε προς Ιαπωνία μεριά με την ελπίδα να πάρουμε όσο το δυνατόν πιο «γεμάτες» και λιγότερο… πι-αρ-ίστικες απαντήσεις.



Ορίστε ασπίδα! Καλύπτει όλο το σώμα, είναι συνεργάσιμη και ανθεκτική. Κι αν σας χαλάσει, μην αγχώνεστε... παίρνετε καινούρια!
Spin(-off)άροντας
Με το Resident Evil 6 να έχει ανακοινωθεί και να κυκλοφορεί προς το τέλος του έτους, γιατί οι φαν του franchise να επενδύσουν σε ένα spin-off;

MK: Το είδος είναι πολύ δημοφιλές στη Δύση και το συγκεκριμένο παιχνίδι παρουσιάζει έναν διαφορετικό τρόπο να παίξει κανείς ένα Resident Evil. Η σειρά έχει εξελιχθεί σε βαθμό που περιλαμβάνει στοιχεία action και survival horror μαζί, ωστόσο είναι η πρώτη φορά που επιχειρούμε ένα third-person shooter. Εξ’ άλλου παίζοντας το Operation Raccoon City κανείς μπορεί να δει τα γεγονότα των Resident Evil 2 & 3 από μία διαφορετική οπτική γωνιά. Έχει την πλάκα του το να παίρνεις μια ιστορία και να την αντιστρέφεις, βλέποντας τα πράγματα απ’ την αντίπερα όχθη. Αντιλαμβάνεσαι κάποια γεγονότα διαφορετικά.

Ποιο θεωρείτε πως είναι το σημαντικότερο απ’ όσα έχει να προσφέρει το παιχνίδι; Η δράση του; Το ότι απευθύνεται στο Δυτικό κοινό; Μήπως το multiplayer του;

MK: Το multiplayer και η εστίαση στη δράση θα έλεγα πως είναι τα στοιχεία που προσωπικά θα πρόβαλλα περισσότερο. Αμφότερα εγγυώνται πως το παιχνίδι θα έχει απήχηση στο Δυτικό κοινό εξ’ άλλου. Να μην ξεχνάμε πως δοκιμάζουμε την τύχη μας και με το κοινό των online shooters, οπότε όλα όσα αναφέρατε στην ερώτησή σας ισχύουν (γέλια –μην απορείτε, έτσι μας έγραψαν, προφανώς ο Kawata θα γελούσε όταν έδινε την απάντησή του, κάτι που μας καθιστά υπερήφανους στο byteme εφ’ όσον ισχύει διότι Ιάπωνας και να γελάει…).


Ο Hank. Παρ' ότι όπως αποκάλυψε ο Kawata αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τις δυνάμεις της USS, τελικά οι δημιουργοί του παιχνιδιού αποφάσισαν να μην τον «κοπιάρουν» ξεδιάντροπα.
Το παιχνίδι εστιάζει στο σενάριο και την πλοκή ή η έμφαση έχει δοθεί στο online multiplayer;

MK: Το σενάριο στο οποίο πρωταγωνιστούν οι δυνάμεις καταστολής της Umbrella ήταν προφανώς πολύ σημαντικό κατά την ανάπτυξη του τίτλου, όμως πιστέψτε με, δώσαμε την ίδια έμφαση στην προσθήκη co-op και competitive multiplayer, κάτι που άλλωστε δεν είχε γίνει ποτέ ξανά σε τίτλο Resident Evil.

Έχετε προγραμματίσει DLC για το παιχνίδι και αν ναι, πού σκοπεύετε να εστιάσετε;

MK: Όλο και κάτι θα έχουμε κατά νου!

Τα Resident Evil είχαν δοκιμάσει την τύχη τους στο online κομμάτι παλιότερα με τα Outbreak. Πιστεύετε ότι θα υπάρξουν συγκρίσεις του Operation Raccoon City μ’ αυτά; Αλήθεια, πώς θα κάνει το παιχνίδι αισθητή την παρουσία του με όλα αυτά τα online shooters που κυκλοφορούν;

MK: To Resident Evil: Operation Raccoon City είναι αρκετά πιο mainstream απ’ ότι τα Outbreak, οπότε πιστεύω ότι σε τυχόν συγκρίσεις θα υπερισχύσει, δεδομένων και των προτιμήσεων της αγοράς. Το παιχνίδι έχει τόσα πολλά μοναδικά στοιχεία που πιστεύω ότι θα το βοηθήσουν να διακριθεί. Αλήθεια, ξέρετε πολλά παιχνίδια που να σας επιτρέπουν να χρησιμοποιήσετε ζόμπι ως ασπίδες;


Απ' ότι αντιλαμβάνομαι από τα λεγόμενα του Kawata, οι άνθρωποι της Slant Six και της Capcom δίνουν ιδιαίτερο βάρος στο multiplayer τμήμα και τα διάφορα modes που προσφέρει το Operation Racoon City. Το ερώτημα όμως είναι κατά πόσο το παιχνίδι μπορεί να ξεχωρίσει σε ένα -νέο πλέον- είδος με πολύ και δυνατό ανταγωνισμό;



Πέραν του Heroes mode, τι άλλα σπέσιαλ modes θα πρέπει να περιμένουν οι παίκτες από το παιχνίδι;

MK: Κατ’ αρχάς έχουμε το Nemesis mode το οποίο και ανακοινώσαμε πριν λίγες μέρες. Θα είναι αποκλειστικό για την έκδοση του παιχνιδιού στο Xbox 360 και θα επιτρέπει στους παίκτες να δίνουν εντολές στον Nemesis και να τον χρησιμοποιούν ως όπλο έναντι των αντιπάλων τους. Το mode αυτό είναι μοναδικό και θεωρώ πως οι παίκτες στο Xbox θα διασκεδάσουν απίστευτα. Πέραν αυτού υπάρχουν τρία ακόμα competitive multiplayer modes, το Death Match, το Survivor’s και το Biohazard. Σε όλα κυριαρχεί αυτή η χαοτική σύγκρουση μεταξύ των USS, των Spec-Ops και βέβαια των μεταλλαγμένων και των ζόμπι που υπάρχουν μόνο στο σύμπαν του Resident Evil. Πιστέψτε με, θα περάσετε καλά!

Σκέψεις μεταφοράς του παιχνιδιού στο PS Vita;

MK: Πιστεύω πως το PS Vita είναι μια απίστευτη συσκευή αλλά για την ώρα δεν υπάρχουν τέτοια σχέδια.


Και για όσους δεν γνωρίζουν τον κύριο, ιδού ο Nemesis, ο φόβος κι ο τρόμος του Resident Evil 3. Ποιος να το 'λεγε ότι κάποια στιγμή θα γινόταν -στην κυριολεξία- παιχνιδάκι στα χέρια σας...
Εμπνευστήκατε από προηγούμενα Resident Evil που διαδραματίζονταν στη Raccoon City;

MK: Ναι, θέλαμε να έχουμε κτήρια και τοποθεσίες που θα φαίνονταν οικείες στους παίκτες που έχουν παίξει τα Resident Evil 2 & 3 στον καιρό τους. Το κλασσικό οπλοπωλείο (Kendo Gun Shop) και το αστυνομικό τμήμα (RCPD) μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται στο Operation Raccoon City και σίγουρα θα ξυπνήσουν μνήμες και θα δώσουν στους φίλους των Resident Evil τη χαρά να επισκεφτούν μέρη στα οποία έχουν βρεθεί και στο παρελθόν.

Πώς καταλήξατε σε έναν εκ των ρόλων που θα έχει ο παίκτης, αυτόν του μέλους των δυνάμεων ασφαλείας της Umbrella; Θα το κάνατε και σε ένα μελλοντικό Resident Evil στην προσπάθεια να εξιστορήσετε, ας πούμε, ένα γεγονός από κάθε διαφορετική οπτική πλευρά;

MK: Από τη στιγμή που το παιχνίδι είναι ένα squad-based shooter, θεωρήσαμε πως θα είχε νόημα ο παίκτης να ήταν μέλος μιας ομάδας ειδικών αποστολών και από τη στιγμή που η U.S.S. (Umbrella Security Service) ήταν ήδη τμήμα του κόσμου των Resident Evil, δεν το σκεφτήκαμε ιδιαίτερα. Γνωρίσαμε την ομάδα στο Resident Evil 2 με τον Hunk όμως δεν θέλαμε όλα τα μέλη της να ήταν σαν κι εκείνον, κλώνοι του. Έτσι αναπτύξαμε λίγο το design τους και καταλήξαμε σε κάτι που ναι μεν θύμιζε ομάδα αλλά τα επιμέρους τμήματά του, δηλαδή τα μέλη του, θα μπορούσαν να σταθούν και αυτόνομα στο σύμπαν του franchise. Σε ό,τι αφορά το ότι ο παίκτης παίρνει το μέρος των κακών, πρόκειται για αποκλειστικό στοιχείο του Operation Raccoon City.


Πάρτε κι ένα launch τρέιλερ να γουστάρετε μέχρι την Παρασκευή που κυκλοφορεί το παιχνίδι.
Λοιπόν; Σας έπεισε;
Αυτές ήταν οι ερωτήσεις μας και βέβαια οι απαντήσεις του Masachika Kawata. Προσωπικά δεν έχω παράπονο, θα μπορούσαν να είναι και χειρότερες αλλά τουλάχιστον απάντησε σε κάθε ερώτημα που του θέσαμε χωρίς πολλές-πολλές περιστροφές και αυτό ήταν θετικό. Μπορώ να σας εγγυηθώ πως το Operation Raccoon City θα ξεσηκώσει πλήθος συζητήσεων, είμαι βέβαιος γι’ αυτό. Μιλάμε για ένα Resident Evil που τολμά να κάνει διαφορετικά πράγματα απ’ ότι οι προκάτοχοί του, ωστόσο αυτές οι δύο λέξεις στον τίτλο του, το «Resident» και το «Evil» δεν ξέρω πόση ελευθερία μπορούν να δικαιολογήσουν.

Το παιχνίδι βρίσκεται ήδη στα χέρια-μαχαίρια του Κλάδη οπότε σε λίγες μέρες το review του θα ανέβει στο site, άρα και η υπομονή σας θα λάβει τέλος. Να σας θυμίσω απλά πως το Resident Evil: Operation Raccoon City κυκλοφορεί την Παρασκευή σε PS3, Xbox 360 και PC.
Συνημμένα:
Last edit: 12 Χρόνια 7 Μήνες πριν by akis.

Παρακαλούμε Σύνδεση ή Δημιουργία λογαριασμού για να συμμετάσχετε στη συζήτηση.

Χρόνος δημιουργίας σελίδας: 0.161 δευτερόλεπτα
primi sui motori con e-max.it

Τζάκια Μαντάς Νέα στο Twitter

Twitter response: "Could not authenticate you."