Το σημαντικότερο μέρος ενός δικτυακού τόπου είναι το περιεχόμενό του. Αυτή τη στιγμή έχουμε στήσει ένα άδειο δικτυακό τόπο, ας προσθέσουμε λοιπόν κάποιο περιεχόμενο. Τα άρθρα ταξινομούνται με δυο τρόπους: ανά ενότητα και ανά κατηγορία. Οι ενότητες είναι το ανώτερο επίπεδο, και μπορούν να περιέχουν πολλές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία μπορεί να περιέχει πολλά άρθρα (κείμενα).
Για να προσθέσετε μια ενότητα στο δικτυακό σας τόπο, καταρχήν συνδέεστε με το σύστημα διαχείρισης.
Ενότητες
Για να ξεκινήσετε την επεξεργασία των ενοτήτων, επιλέγετε το εικονίδιο Διαχείριση Ενοτήτων.
Πατήστε Νέο στη γραμμή εργαλείων του Joomla!.
Δώστε έναν τίτλο και μια περιγραφή της ενότητας, και πατήστε Αποθήκευση στη γραμμή εργαλείων.
Ο αριθμός των ενοτήτων που μπορείτε να δημιουργήσετε δεν περιορίζεται από την εφαρμογή. Δημιουργήστε όσες χρειάζεστε. Χρησιμοποιήστε τις ενότητες για να ομοδοποιήσετε συναφή στοιχεία περιεχομένου. Για τον ιστότοπο που δημιουργούμε εδώ, κατασκευάστε μια ενότητα με την ονομασία Εταιρικά και άλλη μια Υπηρεσίες
Κατηγορίες
Κλικάρετε στο μενού Περιεχόμενο και επιλέξτε Διαχείριση Κατηγοριών, όταν έχετε ολοκληρώσει την κατασκευή των ενοτήτων.
Ακολουθείτε τα ίδια βήματα στην δημιουργία των κατηγοριών, εντάσσοντας κάθε κατηγορία που δημιουργείτε σε μια από τις ήδη δημιουργημένες ενότητες. Για την ενότητα Εταιρικά, δημιουργείτε τις κατηγορίες Προφίλ και Ανακοινώσεις και για την ενότητα Υπηρεσίες δημιουργείτε τις κατηγορίες Εταιρίες και Τελικός Καταναλωτής
Κείμενα
Ήρθε η ώρα να δημιουργήσουμε κάποιο περιεχόμενο στο διαδικτυακό μας τόπο. Μέσα από το μενού Περιεχόμενο --> Διαχείριση Άρθρων --> Νέο βρισκόμαστε στην οθόνη δημιουργίας και επεργασίας Άρθρων.
Δημιουργείστε άρθρα για κάθε κατηγορία:
κατηγορία Προφίλ: Ιστορικό, Άνθρωποπι, Φιλοσοφία
κατηγορία Ανακοινώσεις: Στα νέα μας γραφεία, Νέος τιμοκατάλογος
κατηγορία Εταιρίες: Εταιρικές Υπηρεσίες 1, Εταιρικές Υπηρεσίες 2
κατηγορία Τελικός Καταναλωτής: Πακέτο 1, Πακέτο 2, Πακέτο 3
Διαχείριση Χρηστών
Ο διευθυντής της εταιρίας, ο υπεύθυνος επικοινωνίας και ο υπεύθυνος υπηρεσιών θα έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν όλα τα κείμενα του διαδικτυακού της τόπου. Συνεπώς χρειάζεται να τους ορίσουμε ως χρήστες. Ακολουθείτε τα ακόλουθα βήματα:
Συνδέση με το σύστημα διαχείρισης
Κλικάρετε στο “Διαχείριση Χρηστών”
Επιλογή “Νέο” από τη γραμμή εργαλείων
Εισάγετε τα στοιχεία για τον κάθε χρήστη που θα δημιουργήσετε. Ο διευθυντής και ο υπεύθυνος επικοινωνίας ορίζονται ως Διαχειριστές, ώστε να έχουν τη δυνατότητα να τροποποιούν κάθε στοιχείο του διαδικτυακού τόπου. Ο υπεύθυνος υπηρεσιών ορίζεται ως Συντονιστής, ώστε να μπορεί να προσθέτει και να μεταβάλει τις υπηρεσίες, αλλά να μην μπορεί να κάνει γενικότερες αλλαγές. Αποθηκεύετε τις αλλαγές.
Επικοινωνία
Στο σημείο αυτό θα δώσουμε στους επισκέπτες της ιστοσελίδας μας τη δυνατότητα να επικοινωνούν με τους υπεύθυνους της επιχείρησης.
Από το μενού Εφαρμογές, επιλέγουμε Επαφές --> Κατηγορίες.
Δημιουργούμε μια νέα κατηγορία, την οποία και ονομάζουμε Εταιρική Επικοινωνία.
Στο μενού Εφαρμογές, επιλέγουμε Επαφές --> Επαφές.
Δημιουργούμε 4 διαφορετικές επαφές: για το διευθυντή, τον υπεύθυνο επικοινωνίας, τον υπεύθυνο προβολής, και για εσάς, τον υπεύθυνο ιστοσελίδας.
Εντάσσετε κάθε επαφή στην κατηγορία Εταιρική Επικοινωνία, που δημιουργήσαμε στο δεύτερο βήμα.