Γιατί το Internet Marketing δεν δουλεύει χωρίς το SEO
Πηγή: greekonlinemarketing.net
Το Search Engine Optimization (SEO) θα πρέπει να θεωρείται ένα βασικό στοιχείο σε οποιαδήποτε στρατηγική internet marketing. Αυτό είναι σημαντικό, επειδή υπάρχει τόσο πολλά που μπορείτε να ωφεληθείτε από το SEO όσο αφορά το internet marketing και τη διαφήμιση. Η αποτυχία στο να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική απώλεια όσον αφορά την δωρεάν διαφήμιση η οποία ουσιαστικά αποκτήθηκε από την καλή κατάταξη από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το άρθρο παρέχει πληροφορίες για το τι είναι το SEO και θα εξηγήσουμε γιατί το internet marketing απαιτεί τουλάχιστον σε κάποιο βαθμό το SEO.
Η βελτιστοποίηση SEO είναι μια στρατηγική στην οποία μια ιστοσελίδα έχει σχεδιαστεί για να επιτύχει πολύ καλές κατατάξεις στις δημοφιλείς μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ποικίλους διαφορετικούς τρόπους και οι βέλτιστες στρατηγικές SEO συνδυάζουν μια ποικιλία από διαφορετικές στρατηγικές για να ολοκληρώσετε μια καλά οργανωμένη καμπάνια SEO. Υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να εξετάσει, όταν προσπαθούν να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών, την εξέχουσα θέση, τα META tags, τους τίτλους και τα εισερχόμενα links. Η πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών είναι μία από τις πιο κοινές στρατηγικές SEO και ουσιαστικά περιλαμβάνει τη συχνή χρήση σχετικών λέξεων-κλειδιών στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας για να καταδείξει την σημασία αυτών των λέξεων-κλειδιών στην ιστοσελίδα. Αυτό είναι σημαντικό επειδή οι μηχανές αναζήτησης είναι πιθανό να ανταμείψουν τις ιστοσελίδες με τη βέλτιστη πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών με καλύτερες κατατάξεις στις μηχανές αναζήτησης σε μια προσπάθεια να παρέχει στους χρήστες του Internet τις πιο σχετικές ιστοσελίδες για τους συγκεκριμένους όρους αναζήτησης.
Η εξέχουσα θέση των λέξεων-κλειδιών θα πρέπει επίσης να εξεταστεί. Αυτό περιλαμβάνει το πόσο κοντά οι λέξεις-κλειδιά τοποθετούνται στην αρχή της ιστοσελίδας. Το κοινό λάθος με αυτή τη στρατηγική είναι να πιστεύουν ότι η πρώτη ευκαιρία να ενσωματώνετε τις λέξεις-κλειδιά είναι στην πρώτη γραμμή του κειμένου στην ιστοσελίδα. Αυτό δεν αληθεύει, γιατί οι μηχανές αναζήτησης ανιχνεύουν τον κώδικα μιας ιστοσελίδας, σε αντίθεση με το ορατό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να ενσωματώσετε τις σχετικές λέξεις-κλειδιά πολύ πριν το πραγματικό ορατό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τον κώδικα για τον τίτλο καθώς και τα META tags. Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που συνειδητοποιούν τις δυνατότητες για την ενσωμάτωση των λέξεων-κλειδιών στον κώδικα αποκτούν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους που ενσωματώνουν μόνο λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα τους.
Κάτι άλλο που είναι πολύ σημαντικό για εκείνους που ενδιαφέρονται για το SEO είναι τα εισερχόμενα links. Τα εισερχόμενα links είναι κυρίως links που βρίσκονται σε άλλες ιστοσελίδες και κατευθύνουν επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας. Αυτά τα links θεωρούνται σημαντικά επειδή πολλές μηχανές αναζήτησης τοποθετούν μια αξία στα εισερχόμενα links (page rank), επειδή ουσιαστικά είναι ένα παράδειγμα μιας ιστοσελίδας που συνιστά μια άλλη ιστοσελίδα. Ωστόσο, όταν αποκτάτε εισερχόμενα links, είναι σημαντικό να το κάνετε από άλλα websites τα οποία κατατάσσονται πολύ καλά στις μηχανές αναζήτησης, επειδή πολλές μηχανές αναζήτησης εκτιμούν την κατάταξη της αρχικής ιστοσελίδας κατά τον προσδιορισμό της αξίας του εισερχόμενου link.
Τώρα που έχουμε εξηγήσει εν συντομία μερικά από τα κύρια στοιχεία του SEO, θα παρουσιάσουμε γιατί είναι σημαντικό να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση. Το SEO είναι τόσο σημαντικό επειδή οι περισσότεροι χρήστες του Ίντερνετ εκτιμούν ιδιαίτερα τα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και είναι πιθανό να επισκεφτούν μόνο τις πρώτες σε κατάταξη ιστοσελίδες, όταν ψάχνουν για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Οι χρήστες του Διαδικτύου εμπιστεύονται ιδιαίτερα τις μηχανές αναζήτησης για να παρέχουν το πιο σχετικό περιεχόμενο στην πρώτη και ως εκ τούτου δεν είναι πιθανό να επισκεφθούν ιστοσελίδες που δεν εμπίπτουν στην πρώτη ή τη δεύτερη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι τα websites που κατατάσσονται πολύ καλά λαμβάνουν ουσιαστικά ένα μεγάλο μερίδιο επισκεπτών από τη δωρεάν διαφήμιση, από τις μηχανές αναζήτησης που τοποθετούν την ιστοσελίδα τους σε μια θέση-κλειδί. Οι ιδιοκτήτες ιστοσελίδων που δεν επενδύουν χρόνο στην βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας τους χάνουν μια μεγάλη ευκαιρία για να αποκτήσουν επισκεψιμότητα.